Saturday, May 5, 2018

Penawar Sihir dan Saka



Adakah anda sedang cari rawatan sihir dan saka paling berkesan menggunakan kaedah rawatan islam?


Alhamdulillah, anda kini berada di ruangan yang TEPAT & BETUL

Saya akan bantu anda macam mana saya telah bantu lebih 100 orang yang terkena gangguan sihir, saka dan gangguan makhluk halus tanpa perlu ke pusat rawatan. 100% hanya dari rumah menggunakan kaedah Islam yang bertepatan dengan Syara'.

Sebelum tu, saya listkan secara ringkas beberapa jenis Sihir yang sering berlaku di dalam masyarakat kita:

1) Sihir Pemisah
2) Sihir Pelalau
3) Sihir Gila
4) Sihir Busung
5) Sihir Penunduk
6) Sihir Pengasih
7) Santau
8) Santau Angin
9) Saka
10) Histeria
11) Sihir Pembenci



Selama saya bantu mereka yang terkena pelbagai jenis sihir dan gangguan, saya dapati ramai yang telah bertahun ke sana ke mari berubat, namun belum diizinkan Allah sembuh.

Begitu juga adik saya sendiri yang dah 15 tahun terkena gangguan makhluk halus, merata juga berikhtiar dan akhirnya Alhamdulillah, lepas kali pertama guna lagi dia tidur lena!



Jangan risau, apa pun tahap kekuatan sihir yang anda kena, insya Allah saya akan bantu. Selebihnya kita serah sepenuhnya kepada Allah. Dan insya Allah, jika anda benar-benar terkena sihir , saka atau gangguan makhluk halus, kali pertama anda pakai lagi dah dapat rasa kesannya.












Tahukah anda,


5 Masalah yang sering dihadapi oleh mereka yang ingin merawat sihir dan saka



1. Tidak tahu kat mana nak cari perawat yang benar-benar Pakar dalam bidang rawatan islam dan berlandaskan syarak.


2. Terpaksa berulang alik ke pusat rawatan islam. Kadang-kadang hampir setiap hujung minggu masa dihabiskan untuk mendapatkan rawatan sihir.


3. Kos yang agak tinggi. Bukan hanya duit saguhati untuk perawat yang membantu, malahan kos minyak dan masa juga terpaksa dikeluarkan


4. Rasa segan ketika menerima rawatan, ramai orang tahu dan adakalanya keadaan agak mengaibkan.


5. Tempat untuk dapatkan rawatan jauh.




Baiklah, sekarang saya akan dedahkan rahsia mereka yang telah berjaya rawat sihir dan saka


Teruskan baca..


Saya ingin tunjukkan kepada anda sebahagian feedback yang diterima daripada lebih 100 orang yang telah saya bantu.

Mereka terkena pelbagai masalah sihir seperti Sihir Pemisah, Sihir Pelalau, Sihir Penunduk, Sihir melalui makanan, Santau angin, Saka, Histeria dan lain-lain.


p/s: testimoni yang ada terlalu banyak, saya ambil sebahagian untuk siarkan kat sini. Ada yang saya printscreen dan ada yang saya tulis balik.










“Bangun pagi lepas subuh tekejut sebab banyak kahak warna hijau keluar dari mulut dan hidung masa hari pertama guna.. lepas isyak saya sapu minyak belakang telinga..kepala..mata..leher dan tempat-tempat lain.. lepas 2 jam masa nak tidur rasa sakit mata sampai macam kelabu mata..saya tengok cermin.. memang tekejut mata jadi merah dan keluar selaput warna hijau.. bangun pagi pun ada lagi.. lepas 3 hari baru semua tu takde"










"Alhamdulillah , kesan dengan izin Allah , satu family mandi, ada yang pedih-pedih mata keluar habuk-habuk sihir.. ada yang keluar rambut dan lain lain.. syukur. Settle kes sihir berat kami satu family"








"Sabun je kat badan Allahuakbar dia punya sendawa tak berhenti henti..dari mana datang angin pun tak tau lah.. Rasa mcm nak muntah keluar isi perut tapi yang keluar angin je dengan meremang bulu roma. Alhamdulillah ringan rasa..terbaik mandian bidara iktiar ni.."









"Masa nak mandi sakit sangat dada.. menyucuk macam nak bernyawa tak lepas..lepas tu saya sapu buih dan letak minyak..lepas tu hilang sakit dada..cuma sendawa je tak berhenti. Malam Alhamdulillah dah boleh tidur elok.. sebelum tidur saya sapu minyak tu"










“Bila sapu dan gosok keseluruhan badan masa mandi, keluar sendawa bertalu-talu, macam tu lah hingga makin lama makin hilang, badan akak pun rasa ringan..dan juga gatal-gatal pada kaki dan betis juga hilang..pernah hingga kaki berdarah sebab asyik garu je,tapi dengan izin Allah selepas akak titiskan MINYAK BIDARA IKHTIAR serta GEL MANDIAN, Alhamdulillah dah hilang gatal2 tu”








"Suami semakin pulih..
kawan yg beli produk hari 2..dia memang terasa lain bila guna minyak bidara..
kira kena berubat juga la..dia teruskan juga pakai alhamdulillah..dah semakin baik"






"BERKESAN
Dia dah kurang marah2. Dia dan kembali seperti yg dulu.."




Sekarang,

giliran anda untuk bahagia daripada sihir.



Saya ringkaskan beberapa kelebihan yang anda bakal dapat.






1. Merawat secara menyeluruh 100% dari rumah sahaja.


2. Bahan rawatan dari sumber semulajadi seperti bidara, lada hitam, air zam-zam, minyak zaitun dan lain-lain.


3. Diruqyah dan didoakan oleh Pakar dalam bidang rawatan islam iaitu Tuan Guru Ustaz Dato Ismail Kamus, diikuti oleh perawat-perawat islam Darussalam selama beberapa hari.








4. Kesan boleh dirasa seawal sekali guna lagi. Ini berdasarkan feedback lebih daripada 100 orang pengguna.


5. Tiada siapa pun akan tahu anda terkena Sihir.


6. Dapat mengelakkan diri daripada aib ketika mendapatkan rawatan.


7. Dapat merawat secara menyeluruh dan setiap hari, kini tiada lagi ruang makhluk halus keluar masuk dalam badan anda. Insya Allah.





Saya Perkenalkan....




IKHTIAR SYIFA



Satu-satunya produk yang dirumus khas untuk membantu atasi masalah gangguan makhluk halus daripada Pakar dalam bidang rawatan Islam iaitu Tuan Guru Ustaz Dato Ismail Kamus.









Alhamdulillah, setelah lebih 100 orang telah menggunakannya dan perkembangan yang saya lihat cukup positif, hari ini saya ingin anda rasa pengalaman sebagaimana mereka yang dah berjaya Alhamdulillah.



Saya syorkan anda dapatkan set lengkap untuk rawatan menyeluruh. Dan inilah pilihan paling jimat dan paling berkesan dengan izin Allah.



Set lengkap mengandungi 3 botol


1 - Gel Mandian

2 - Buih mandian @ lotion

3 - Minyak bidara.













Cara rawatan dengan set lengkap.

mandi -> pakai lotion -> sapu minyak

1) Mandi guna gel mandian bidara, ratakan seluruh badan.

2) Lepas mandi lap dan sapu buih mandian @ lotion seluruh badan

3) Sapu minyak di kening, belakang telinga, leher, belakang bahu, pinggang, serta sendi-sendi.


Dengan fomula rawatan lengkap ni, tiada lagi ruang untuk jin berada di badan kita sebab kita cover penuh dgn bidara dan dengan cara konsisten , jin tidak akan dapat bertahan dan lari dari kita insya Allah.

Cara inilah yang saya kongsikan kepada lebih 100 orang untuk sembuh daripada Sihir.



Harga asal untuk 3 item tu ialah RM149..tapi kami nak bagi harga DISKAUN kepada yang betut-betul nak sembuh iaitu RM135 sahaja siap pos terus ke rumah anda dan rm138 bagi yang tinggal di Sabah atau Sarawak.



Hubungi saya sekarang untuk tempahan

sms, call @ wasap

+60189007517
+60189007517
+60189007517

www.wasap.my/+60189007517

bidaraikhtiar@gmail.com

























RAWAT SEGERA SEBELUM TERLAMBAT



Desclaimer: Semua testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.



Disclaimer: Apa yang kami nyatakan di web ini adalah benar dan tepat mengikut fakta semasa dan dari ulasan pengguna sebenar. Pengguna dinasihatkan menggunakan produk ini seperti arahan pada produk. Namun kami tidak bertanggungjawab jika sebarang masalah/komplikasi berlaku kepada pengguna di atas penggunaan produk ini

No comments:

Post a Comment